Lorelei

Off to the Races - Lana Del Rey

沉迷学习无法自拔:

lana的每首歌都超级适合萨杰啊啊啊!特别是born to die专辑里的,已然中毒

My old man is, a tough man
我的情人是个硬汉
But he got a soul as sweet as blood red jam
但他的灵魂却如红色果酱般甜蜜
And he shows me, he knows me,
他让我知道他了解我…
every inch of my tar black soul
每一寸焦油般黝黑的灵魂
He doesn't mind I have a flat, broke-down life
他不介意我的生活乏闷无味且支离破碎
In fact he says he thinks
事实上他说他认为
it's why he might like about me, admires me
这正是他喜欢我的原因,称赞我
The way I roll like a rolling stone
如流浪者般左右摇摆的方式

评论

热度(18)